Απαλλάσσονται από τα δημοτικά τέλη επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από τα μέτρα για τον Covid-19

3

Την απαλλαγή από την καταβολή ενιαίων ανταποδοτικών δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού για επιχειρήσεις που διέκοψαν τη λειτουργία τους λόγω των μέτρων αποτροπής της διάδοσης της πανδημίας κορωνοϊού COVID-19, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Λυκόβρυσης- Πεύκης. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση 86/2020, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε τη λήψη μέτρων με σκοπό την οικονομική ελάφρυνση αυτών των επιχειρήσεων ως εξής:

Για τις επιχειρήσεις εντός των ορίων του Δήμου Λυκοβρυσης Πεύκης, που διέκοψαν τη λειτουργία τους, για προληπτικούς ή κατασταλτικούς λόγους σε εφαρμογή των σχετικών περιορισμών, ο Δήμος προτίθεται να προβεί στην απαλλαγή ενιαίων ανταποδοτικών δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, όπως αυτά προβλέπονται στις διατάξεις πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του αρ. 1 του ν. 25/1975 (Α΄74,) για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί. 

Το μέτρο ισχύει για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς παροχής ρεύματος, των επιχειρήσεων που διέκοψαν τη λειτουργία τους και των οποίων οι ΚΑΔ ανήκουν στις λίστες διακοπής αυτών σύμφωνα με τα σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις.

Για την απαλλαγή αυτών των τελών, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσκομίσουν Υπεύθυνη Δήλωση – Αίτηση, η οποία θα συνοδεύεται από τα κάτωθι δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση (Επισυνάπτεται)
  2. Αντίγραφο λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος για τις περιόδους διακοπής της λειτουργίας των επιχειρήσεων,
  3. Αποδείξεις πληρωμής των ως άνω λογαριασμών
  4. Ε9 για ιδιόκτητα ακίνητα ή πρόσφατο μισθωτήριο για μισθωμένα ακίνητα και
  5. Αποδεικτικό για το χρόνο διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης (έντυπο δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο πρόγραμμα Εργάνη, από το οποίο προκύπτουν οι ΚΑΔ της επιχείρησης και τεκμαίρεται η ολοσχερής διακοπή της λειτουργίας της.)

Η χρονική περίοδος που αφορά στην απαλλαγή των τελών ξεκινά από την ημερομηνία διακοπής της λειτουργίας των επιχειρήσεων σε εφαρμογή των μέτρων που ελήφθησαν για την αποτροπή διάδοσης του Κορωνοϊού COVID-19 και μέχρι την άρση αυτών.

Η αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και κατ’ εξαίρεση στο Πρωτόκολλο του Δήμου μετά από κλείσιμο ραντεβού στο 210-6145152.

Ημερομηνία έναρξης 1/3/2021.

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εσόδων, Περιουσίας και Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Δήμου (Αρμόδιος: Βασίλης Παπαγρηγορίου Τηλ. 210- 6145460).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ